KËRKESA
Diplomë Bachelor (preferuar)
Aftësi të mira kompjuterike
Korrektësi në punë
Ndershmëri dhe maturi
Sjellje serioze
Saktësi në hedhjen e të dhënave
Aftësi të mira komunikimi dhe zotësi për të zgjidhur çdo situatë kritike
Disponueshmëri për të punuar jashtë orarit të punës
Fleksibilitet për të lëvizur brenda rajonit përkatës
PËRGJEGJËSI
Kryen procesin e regjistrimit dhe shpërndarjes për aplikantët (gjithë qytetarët shqiptarë) për letërnjoftim (ID) dhe pasaporta biometrike sipas procedurave të shoqërisë
Ndjek dhe zbaton të gjitha procedurat e brendshme të aplikimit dhe shpërndarjes
Menaxhon, mirëmban Zyrën e Identitek; materialet dhe pajisjet e zyrës etj
Siguron dhe menaxhon Kartat e Identitetit / Pasaportat në Zyrën e Identitek, sipas procedurave të përcaktuara
Krijon një mjedis mikpritës për të gjithë aplikantët dhe u shërben atyre me mirësjellje
Përgatit raporte ditore, javore, mujore
Ftohen të gjithë të interesuarit të dërgojnë një CV të plotë, me detaje të edukimit dhe eksperiencave të punës si dhe me foto, elektronikisht në email-in: [email protected] ose shkresërisht në adresën: “IdentiTek” sh.a., Departamenti i Burimeve Njerëzore, Rruga "Xhanfize Keko, ish-Tipografia Ushtarake - Tiranë, Shqipëri.
Afati për dorëzimin e aplikimit: deri më 24.05.2024.