“IDENTITEK” SH.A. është një shoqëri me kapital 100% shtetëror, me objekt veprimtarie prodhimin dhe shpërndarjen e kartave të identitetit (ID) dhe pasaportave biometrike për shtetasit shqiptarë.
Për nevoja të shoqërisë tonë kërkohet 1 (një) Specialist Regjistrimi në Departamentin e Regjistrimit
KËRKESA
Diplomë Bachelor (preferuar).
Aftësi të mira kompjuterike.
Korrektësi në punë.
Aftësi të mira komunikimi dhe zotësi për të zgjidhur çdo situatë kritike.
Fleksibilitet për të lëvizur brenda dhe jashtë vëndit.
I aftë të trajnojë dhe të udhëheqë stafin e ri duke monitoruar progresin e tyre.
Asiston Supervizorin/Menaxherin për raporte dhe analiza të ndryshme
Ndihmon dhe mbështet operatorët në detyrat e përditshme
PËRGJEGJËSI
Mbështet dhe koordinon aktivitetet e Regjistrimit në rajone specifike sipas ndarjes territoriale te percaktuar nga drejtuesit e departamentit.
Trajnon stafin e ri dhe monitoron punën e operatorit/teknikut të Regjistrimit në vazhdimësi.
Mbështet dhe trajnon teknikisht operatorët në Ambasada/Konsullata përkatëse.
Monitoron problemet teknike qe ndikojnë në procesin e aplikimit dhe/ose shpërndarjes se dokumentave biometrike duke i dhënë zgjidhje në bashkëpunim me departamentet përkatëse.
Analizon kërkesat për pajisje ose materiale të nevojshme për zyrat e aplikimit/shpërndarjes.
Përgatit, analizon dhe mbikëqyr lejet e operatorëve dhe orët jashtë orarit duke i raportuar supervizorit.
Komunikon çdo ditë me operatorët për të shkëmbyer infomacionin në kohë.
Përgatit raporte për çdo vizitë monitoruese të bërë në zyrat e aplikimit/shpërndarjes si dhe në zyrat e Drejtorive Vendore të Kufirit dhe Migracionit.
Ftohen të gjithë të interesuarit të dërgojnë një CV të plotë, me detaje të edukimit dhe eksperiencave të punës si dhe me foto, elektronikisht në email-in: [email protected] ose shkresërisht në adresën: “Identitek” sh.a., Departamenti i Burimeve Njerëzore, Rruga "Xhanfize Keko, ish-Tipografia Ushtarake - Tiranë, Shqipëri.
Afati për dorëzimin e aplikimit: deri më 24.12.2024.